luni, 7 martie 2016

Cum a fost in Piata Victoriei

SCMD - 6 martie 2016 
     A fost. A fost o vreme superba. Au venit pensionari militari din Suceava, Iasi, Arad, Constanta, Arges, Ialomita, Sibiu, Buzau  si din alte judete departate, au venit pensionari silvici, CFR, artisti, si altii dar FOARTE PUTINI pensionari militari bucuresteni. Probabil ca ei se agita mai mult pe NET si cam atat. Pacat ca s-a pierdut o zi in care puteam sa aratam ca nemultumitii sunt in NUMAR MARE ...    M-am bucurat ca am putut discuta cu colegii din Sibiu, si mi-am confirmat parerea despre Iohannis: cat timp a fost primar acolo, nu a primit niciodata in audienta UN ROMAN (avea vice pentru ei). Cu toate ca scolile militare sunt unitati importante in Sibiu, niciodata nu a participat la o deschidere de an, la o depunere de juramant militar, la o depunere de coroane sau alte actiuni importante pentru ARMATA ROMANA. De altfel, stiti cu totii ca si-a pastrat obiceiul antiromanesc de Ziua Nationala a Romaniei, cand a refuzat sa dea o receptie pentru ambasadori (obicei pe care il respecta si cele mai amarate state). Asta am vrut, asta avem!
 
Am scris astea de m-am saturat!Sa le fie rusine rezervistilor bucuresteni care au fost ieri absenti! 
Nu este vorba decat de un principiu simplu: Uniti suntem puternici! Un prieten de-al meu, care are domiciliul in Bucuresti si o casuta langa Campulung Muscel, a facut deplasarea, din provincie, special pentru aceasta activitate. Biletele de tren platite de el au costat mai mult decat un bilet la metrou.
NV